2 december 2008

Beach 09 känns långt borta

Jag var precis på stan med en kompis, fikade och kollade på kläder. Det finns så jävla mycket snyggt! Kul att man inte har pengar till det just nu, måste handla julklappar o massa andra saker. Jag vet inte hur ni tkr, men tkr ni att Bondelid har haft så snygga kläder som de har nu förut?! Förut tyckte jag inte om det märket så mkt, men nu har de fått in schnygga grejer.

Jag ska snart dra iväg och träna, men min lust börjar ta av... får skynda mig iväg innan jag inte orkar dit. Ska ju träna imorgon också, det är så himla skönt, här storsatsar vi på beach 09 kan jag säga. En sommar med otroligt självförtroende på stranden skulle ju inte sitta fela, eller vad tycker ni? Juste btw, det är faktiskt lite roligt att gå på gymmet också av en speciell anledning... jag ser alltid snygga kändisar! eller alltid och alltid... igår såg jag iaf Måns Zelmerlöf (stavning?). Maaah. Snyggo.
Jaja, ska pallra mig iväg nu på "stjärnspaning" (gymmet).
Puss och kram lingonbarn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggarkiv

Bloggintresserade