3 december 2008

Gud vad jag är trött! Jag har varit så jäkla trött hela dagen. Det började med att jag försov mig och vaknade kvart i åtta (börjar åtta) med tyska så jag bestämde mig för att strunta i den. Så jag började 10 i 10 i stället. Fast vad gjorde det, jag var typ lika trött i alla fall. Men men. Efter skolan gick jag och Isadora och tränade på Sats stadion, vi körde ett halvt chill pass (tack för det). Men jag tror jag kanske kan få lite träningsverk imorgon, det dubblas lixom på den jag hade från igår. Jag pluggade lite direkt när jag kom hem och åt gröt. Gröt måste vara den bästa maten som finns egentligen, nyttig, mättande och god. Halleluja. Jag är fortfarande dödstrött men vi har ju prov i samhällskunskap på fredag (riksdag, regering, val osv.) så jag måste plugga det nu (snart..).
xoxo frödeburk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggarkiv

Bloggintresserade