23 november 2008

tjockishelg...

Oh, this weekend... Jag har varit med evelina hela helgen hos henne i Sumpan och det "råkar" alltid bli så att vi tjockar oss och typ kollar på film hela helgen. Igår då, jag kom till eve vid halv två och sen åkte vid till Solna Centrum och kollade på kläder! Gud vad de har fått in mkt fina nyårsklänningar... maaaaaah. Jag väntar på att mitt studiebidrag ska komma till veckan! Då blire shoppa av ;D Jamen iaf, nu kom jag på sidospår. Efter Solna så hade vi tänkt gå på fest eller något liknande, men det orkade vi inte... (förstår ni överskriften nu kanske?!) Så vi "hittade" min pappas ica kort i min jackficka och gick glatt iväg till ica där vi köpte pepparkakor,godis och hyrde en film. Too baaaad. Så man fattar ju vad vi gjorde resten av kvällen och natten. Filmen var tyvärr det sämsta jag sett, någonsin. Haha! Asså verkligen! No kidding. Jag har ingen aning om när vi gick och la oss, men vi vaknade inte förenns 12. Sen hade vi tänkt gå en långpromenad med Nikita, hennes hund, men när vi hasat oss ner för isbanan och halkat 18 gr (utan att ramla dock!) så frös vi som fan och typ blåste bort av snöblåsten. Så vi ångrade oss och gick hem o spelade playstation och kollade på film tills... belive ir or not... tills jag skulle gå hem! Jag gick hem typ sex. Haha jaaa... pluggandet gick bra den här helgen! Inte. Men jag ska plugga lite innan jag går och lägger mig och imorrn ska jag träna som ett djur innan skolan, vi börjar 12.
Så, pussss! Nu ser vi fram emot nästa vecka ;) sååå trevligt med alla läxor och prov. Ja-adå.

<3333333

1 kommentar:


Bloggarkiv

Bloggintresserade