15 november 2008

Stan med Anne

Jag har just gjort mig klar för att träffa Anne utanför vår skola Östra (vi ska gå in till stan). Jag ska köpa en ny plattång, min har ju gått sönder så jag får leva på en reseplattång frårn Thailand.. Inte den bästa kvalitén direkt. Sen ska vi väl bara spontan-titta i affärer :) Hoppas det inte är jobbigt mkt folk bara! Då får vi väl fika eller ngt.
Ikväll ska jag träna, om jag hinner, annars får det bli imorgon. Sen måste jag plugga också. Allt det där ska jag försöka hinna med innan det ev. dyker upp ngt annat... kul att sitta inne och plugga lixom. Naaat. Förslag?

Jag har laddat hem en del nya låtar till min ipod och har nu gjort en träningslista med pepp-musik/uptempo! Laddade dessutom hem en del andra chill låtar, bl.a. en gammal goding som Closer med Ne-yo! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggarkiv

Bloggintresserade