14 november 2008

omg vad rädd jag blev

Asså sheeaaat. Jag höll på att få en hjärtinfarkt. Jag satt för typ 2 min sen och kollade på I am Legend och höll på att få en hjärtinfarkt när zombien hoppade fram. Om ni gillar sånna filmer där man verkligen blir skrämd och sitter och pinar hela filmen för att man vill veta vad som kommer att hända och där man även gråter lite när han måste döda hunden - då är det verkligen en film ni ska se. Jag tyckte den var bra faktiskt! Lite synd där i slutet bara.. annars veeery good. (majoriteten av alla som läser har säkert redan sett den, jag är as seg när det gäller film-tittning).



Summering av kvällen: jag var i stallet och red, blev shiiiit trött. Pappa hämtade upp mig där (tur för mig som inte orkade åka kommunalt hem) och sen köpte vi med oss pizza (eller, ja det var en pasta för moi). Jag hade tankar på att gå ut med Gorki, Anne m.fl. eller att åka till Evelina m.fl. och ha filmkväll, deras filmkvällar brukar inte vara så lugna som det låter dock... men jag bestämde mig för att vara hemma. Som en kärring. Najs. Men är man tröttmössa så är man. Hmppf.
Funderar på att se en till film nu även fast kl är prick 00.00 och jag ska träna imorn.. aja.


A kiss for my baby? Yummie, mumsfili BABA.
pusss och kraaaaaaam

1 kommentar:


Bloggarkiv

Bloggintresserade